Dagens aktivering

Hej bloggen!

Idag blev det lite både och. Både uteritt och banan en stund. Det började frysa på här i inlandet idag, och jag följde med Hannah på en kort tur med både skritt, trav och galopp.

Mårten hade inte tid att lyssna på mig - som vanligt när vi är ute i skogen och rider. Men blev fin efter hand på banan.

Kändes riktigt fin i slutet både i trav och galopp (skritt är han nästan alltid fin i) vilket var så kul!

Lämnade även in min dressyrsadel idag. Ojämn i stoppningen, som den gärna blir efter första stoppningen, sa butiken. Vilket jag också trodde.

Så nu bli den omstoppad så får vi se hur det blir sedan. Imorgon hoppas jag att det inte är fruset i marken, då vet jag inte vad jag ska göra..

PUBLICERAT 2012-11-30 | 21:44:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej bloggen!

Idag blev det lite både och. Både uteritt och banan en stund. Det började frysa på här i inlandet idag, och jag följde med Hannah på en kort tur med både skritt, trav och galopp.

Mårten hade inte tid att lyssna på mig - som vanligt när vi är ute i skogen och rider. Men blev fin efter hand på banan.

Kändes riktigt fin i slutet både i trav och galopp (skritt är han nästan alltid fin i) vilket var så kul!

Lämnade även in min dressyrsadel idag. Ojämn i stoppningen, som den gärna blir efter första stoppningen, sa butiken. Vilket jag också trodde.

Så nu bli den omstoppad så får vi se hur det blir sedan. Imorgon hoppas jag att det inte är fruset i marken, då vet jag inte vad jag ska göra..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0