Nyinflyttad

Nu är Mårten flyttad och hemmastadd i det nya stallet! Där kommer han förhoppningsvis stanna i några år nu. Han verkar trivas jättebra och han och hans boxgranne verkar redan ha blivit kompisar. Superskönt, verkligen! Han är lugn och precis som han var innan vi flyttade honom från Alvesta så det är så himla skönt. 

Ikväll fick han en liten promenad vid hand, då han har vilat i två dagar. Det var från början tänkt att jag skulle ta ett pass i paddocken men jag sköt upp det tills imorgon, alternativt torsdag istället. Hoppas det fina vädret håller i sig också, så att man kan rida när som helst!

PUBLICERAT 2012-05-01 | 22:21:22 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är Mårten flyttad och hemmastadd i det nya stallet! Där kommer han förhoppningsvis stanna i några år nu. Han verkar trivas jättebra och han och hans boxgranne verkar redan ha blivit kompisar. Superskönt, verkligen! Han är lugn och precis som han var innan vi flyttade honom från Alvesta så det är så himla skönt. 

Ikväll fick han en liten promenad vid hand, då han har vilat i två dagar. Det var från början tänkt att jag skulle ta ett pass i paddocken men jag sköt upp det tills imorgon, alternativt torsdag istället. Hoppas det fina vädret håller i sig också, så att man kan rida när som helst!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0