Hej!

Sedan jag senast skrev har jag hunnit med en del med min fina häst och stallet! Jag har varit support och någon form av hästskötare på dressyrtävling vilket var skoj! Jag har även tränat jag själv med Mårten, då jag fick mycket bra hjälp och tips på vägen till dit vi ska.

Jag har även hunnit med att bygga upp en ny hage tillsammans med en stallkamrat och numer går min prins med en fantastisk utsikt! Jag har hunnit med att rida ner till sjön i hopp om att bada med hästarna men blev besviken då M var rädd för vågor och jag har hunnit galoppera galet på grusväg!

Imorgon ska jag ta tummen ur röven och rida ett dressyrpass i paddocken istället för att lattja runt bara! Fast det blir det nog mer av ändå ;)

Peace!

PUBLICERAT 2012-05-23 | 23:31:36 | KATEGORI Allmänt | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sedan jag senast skrev har jag hunnit med en del med min fina häst och stallet! Jag har varit support och någon form av hästskötare på dressyrtävling vilket var skoj! Jag har även tränat jag själv med Mårten, då jag fick mycket bra hjälp och tips på vägen till dit vi ska.

Jag har även hunnit med att bygga upp en ny hage tillsammans med en stallkamrat och numer går min prins med en fantastisk utsikt! Jag har hunnit med att rida ner till sjön i hopp om att bada med hästarna men blev besviken då M var rädd för vågor och jag har hunnit galoppera galet på grusväg!

Imorgon ska jag ta tummen ur röven och rida ett dressyrpass i paddocken istället för att lattja runt bara! Fast det blir det nog mer av ändå ;)

Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Daniela

Vilka härliga bilder! :D



Är det din häst?

2012-05-24 @ 20:54:26
URL: http://powerpony.blogg.se/



POSTAT AV: Sara Carlsson

sv: tycker jag har skrivit det väldigt tydligt ;) pullarnosgrimma såklart!

Med samma stil som tränset på bilden.

2012-05-24 @ 23:33:09
URL: http://carlssonpataket.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0