Vilodag

Indeed blev vilodagen (söndagen) även en vilodag för Mårten. Det regnade ganska kraftigt hela dagen och jag hade ingen lust att rida alls.

Åkte ut på kvällen och mockade och gjorde fint till min häst som mest verkade vara ganska rastlös. Blöt var han också, inte så konstigt dock. Idag står longering på schemat, för att få honom att jobba igenom sig själv. Hoppas han slappnar av.

PUBLICERAT 2012-03-19 | 13:47:03 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Indeed blev vilodagen (söndagen) även en vilodag för Mårten. Det regnade ganska kraftigt hela dagen och jag hade ingen lust att rida alls.

Åkte ut på kvällen och mockade och gjorde fint till min häst som mest verkade vara ganska rastlös. Blöt var han också, inte så konstigt dock. Idag står longering på schemat, för att få honom att jobba igenom sig själv. Hoppas han slappnar av.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0