Uteritt

Idag red jag ut tillsammans med hon som äger stallet. Supertrevligt och Bra för min häst, så får han lära sig att hitta sin egen balans.

Imorgon får jag se om han får vila, kan nog ha lite träningsvärk efter idag. Så han får nog gå i hagen och skrota hela dagen!

PUBLICERAT 2012-03-17 | 23:41:09 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag red jag ut tillsammans med hon som äger stallet. Supertrevligt och Bra för min häst, så får han lära sig att hitta sin egen balans.

Imorgon får jag se om han får vila, kan nog ha lite träningsvärk efter idag. Så han får nog gå i hagen och skrota hela dagen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0