Tisdagen den 20 mars 2012

Hej!

Idag gick det så himla bra när jag longerade prinsen. Gick ner på volten direkt då jag var lite stressad för jag skulle försöka hinna med en buss, men han var så fruktansvärt duktig redan från början ändå. Brukar försöka skritta fram i skogen eller i alla fall genom en uteritt eller liknande innan jag går till volten då han funkar bäst så, men idag skötte han sig som sagt jättebra.

Longerade inte igår, då det blåste som fasen och regnet hängde i luften. Men idag fick han sig lite motion i varje fall. Han jobbade igenom sig ordentligt hela passet idag, använda bakbenen mer än vanligt. Gick att driva på dem en hel del också, vilket är ett stort framsteg. 

Imorgon får jag se vad jag är sugen på att göra när jag kommer från skolan. Lång dag imorgon så vi får se hur trött jag är. Just nu är jag sugen på ett dressyrpass, men jag kan lika gärna skita totalt i det imorgon. Lite spontan sådär... 

Nu ska jag återgå till Criminal Minds och min pojkvän.
Peace!
PUBLICERAT 2012-03-20 | 23:21:41 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Idag gick det så himla bra när jag longerade prinsen. Gick ner på volten direkt då jag var lite stressad för jag skulle försöka hinna med en buss, men han var så fruktansvärt duktig redan från början ändå. Brukar försöka skritta fram i skogen eller i alla fall genom en uteritt eller liknande innan jag går till volten då han funkar bäst så, men idag skötte han sig som sagt jättebra.

Longerade inte igår, då det blåste som fasen och regnet hängde i luften. Men idag fick han sig lite motion i varje fall. Han jobbade igenom sig ordentligt hela passet idag, använda bakbenen mer än vanligt. Gick att driva på dem en hel del också, vilket är ett stort framsteg. 

Imorgon får jag se vad jag är sugen på att göra när jag kommer från skolan. Lång dag imorgon så vi får se hur trött jag är. Just nu är jag sugen på ett dressyrpass, men jag kan lika gärna skita totalt i det imorgon. Lite spontan sådär... 

Nu ska jag återgå till Criminal Minds och min pojkvän.
Peace!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0