Måste förbättra mig!

Hej!

Idag longerades äntligen hästapållen. Han har inte gjort något innan dess (förutom en promenad) sedan i lördags, så det var verkligen på tiden. Måste ta tag i mig själv och komma igång nu, men så fort det blir dåligt väder tappar jag motivationen och dessutom är det så enkelt att skita i att rida när man är trött efter skolan och bara vill hem. Men det måste det bli ändring på. Kan inte låta honom gå och skrota i hagen.  

Så imorgon ska jag åka ut på förmiddagen innan skolan och rida en genomkörare. Han behöver mjukas upp i högersidan. Han är lite stelare i den och vill inte riktigt följa med när jag ber honom göra det. Så det måste övas bort. Jag vill att han ska följa med dit jag vill att han ska gå - punkt slut.

Annars har jag inte så mycket att skriva om. Jag är så galet shoppingsugen för tillfället så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!

PUBLICERAT 2012-03-29 | 22:02:53 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Idag longerades äntligen hästapållen. Han har inte gjort något innan dess (förutom en promenad) sedan i lördags, så det var verkligen på tiden. Måste ta tag i mig själv och komma igång nu, men så fort det blir dåligt väder tappar jag motivationen och dessutom är det så enkelt att skita i att rida när man är trött efter skolan och bara vill hem. Men det måste det bli ändring på. Kan inte låta honom gå och skrota i hagen.  

Så imorgon ska jag åka ut på förmiddagen innan skolan och rida en genomkörare. Han behöver mjukas upp i högersidan. Han är lite stelare i den och vill inte riktigt följa med när jag ber honom göra det. Så det måste övas bort. Jag vill att han ska följa med dit jag vill att han ska gå - punkt slut.

Annars har jag inte så mycket att skriva om. Jag är så galet shoppingsugen för tillfället så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sara Carlsson

sv: tack så mycket! :D

2012-03-30 @ 23:19:48
URL: http://carlssonpataket.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0