Första ridpasset i nya stallet

Idag gjorde jag första ridpasset i nya stallet. Hästen var spänd som en fiolsträng i början men slappnade av mer och mer efter en stund.

Red ihop med en kompis som bor granne med stallet jag är i. Var riktigt kul och så fort hon och hennes häst kom ut blev min lugn som en filbunke!

Han skötte sig jättebra och var fin och mjuk! Får se vad jag gör imorgon, kanske rider med Anna igen :)

Peace!

PUBLICERAT 2012-03-11 | 21:02:20 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag gjorde jag första ridpasset i nya stallet. Hästen var spänd som en fiolsträng i början men slappnade av mer och mer efter en stund.

Red ihop med en kompis som bor granne med stallet jag är i. Var riktigt kul och så fort hon och hennes häst kom ut blev min lugn som en filbunke!

Han skötte sig jättebra och var fin och mjuk! Får se vad jag gör imorgon, kanske rider med Anna igen :)

Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0