Lite nyheter på hästfronten!

Idag var kiropraktorn och knäckte lite på min häst. Han har ju varit lite halvdan ett tag nu, och jag fick rådet att kolla upp så han inte har en låsning för det kan vara grunden till problemet. Så jag gjorde det idag, samtidigt som Alice och Annas hästar också fick sig en genomgång - och visst satt det fast i ryggen och höger nacke på honom. 

Nu ska han skrittas under helgen och sedan ridas igen på måndag, så nu hoppas jag att det känns bättre i ridningen. Vill inte att han ska ha ont eller vara låst någonstans...

Det var egentligen allt. Ja, jag kan ju berätta att vi tränade för någon vecka sedan och fick lite tips. Min ridning har blivit lite bättre, vilket är skönt! :) Nu kan det bara bli bättre.

Peace out!
PUBLICERAT 2012-06-01 | 21:40:50 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var kiropraktorn och knäckte lite på min häst. Han har ju varit lite halvdan ett tag nu, och jag fick rådet att kolla upp så han inte har en låsning för det kan vara grunden till problemet. Så jag gjorde det idag, samtidigt som Alice och Annas hästar också fick sig en genomgång - och visst satt det fast i ryggen och höger nacke på honom. 

Nu ska han skrittas under helgen och sedan ridas igen på måndag, så nu hoppas jag att det känns bättre i ridningen. Vill inte att han ska ha ont eller vara låst någonstans...

Det var egentligen allt. Ja, jag kan ju berätta att vi tränade för någon vecka sedan och fick lite tips. Min ridning har blivit lite bättre, vilket är skönt! :) Nu kan det bara bli bättre.

Peace out!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0