Den senaste veckan

Hej!

Den senaste veckan har jag och Mårten hunnit med yttligare lite skit. Snart är det student och efter det är det bara hårdträning för oss. Har ridit lite layed back i veckan, men ändå hållt igång honom för att han inte ska stelna till. Han har för det mesta gått bra, igår var det lite si sådär, men det blev bra i slutet. Imorgon får vi se vad jag hinner med, ska fira en kompis student! 

Peace out.
PUBLICERAT 2012-06-08 | 00:07:30 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Den senaste veckan har jag och Mårten hunnit med yttligare lite skit. Snart är det student och efter det är det bara hårdträning för oss. Har ridit lite layed back i veckan, men ändå hållt igång honom för att han inte ska stelna till. Han har för det mesta gått bra, igår var det lite si sådär, men det blev bra i slutet. Imorgon får vi se vad jag hinner med, ska fira en kompis student! 

Peace out.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0