Träning på G.

Idag är det träning för Sussi som gäller och jag är taggad! Var några månader sedan jag tränade för tränare nu och jag har verkligen känt att jag behövt lite hjälp för att komma en bit. Efter förra träningen var jag verkligen uppfylld med kämparglöd för att jag kände att vi kan ta oss någonstans, men den senaste veckan har det känts sådär. Så det känns verkligen vältimat med en träning nu.

Uppdaterar om hur det gick senare ikväll!


Den troligen mest publicerade bilden på den här bloggen! Storfavorit!
PUBLICERAT 2012-07-30 | 13:59:59 | KATEGORI Träningar | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det träning för Sussi som gäller och jag är taggad! Var några månader sedan jag tränade för tränare nu och jag har verkligen känt att jag behövt lite hjälp för att komma en bit. Efter förra träningen var jag verkligen uppfylld med kämparglöd för att jag kände att vi kan ta oss någonstans, men den senaste veckan har det känts sådär. Så det känns verkligen vältimat med en träning nu.

Uppdaterar om hur det gick senare ikväll!


Den troligen mest publicerade bilden på den här bloggen! Storfavorit!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0