Svårt att bestämma mig...

Hej bloggen!

Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra i ridväg. Jag funderar på om jag ska ta ett rent och skärt dressyrpass med mjukgörande rörelser och övergångar, eller om jag ska kombinera det med ett litet hoppepass.

Det har blivit en del hoppning sista tiden, men jag behöver träna mitt öga på avståndsbedömning och det kan jag bara göra om jag hoppar! Dock är det inga höga höjder, utan det håller sig runt 50cm hela tiden. Alltså bara för att jag ska lära mig och inget annat.

Jag tror jag funderar ett tag till hur jag ska göra. Får väl ta och måla klart det allra sista i stallet först så jag får lite betänketid.

Hörs sedan!
PUBLICERAT 2012-07-18 | 13:02:58 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!

Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra i ridväg. Jag funderar på om jag ska ta ett rent och skärt dressyrpass med mjukgörande rörelser och övergångar, eller om jag ska kombinera det med ett litet hoppepass.

Det har blivit en del hoppning sista tiden, men jag behöver träna mitt öga på avståndsbedömning och det kan jag bara göra om jag hoppar! Dock är det inga höga höjder, utan det håller sig runt 50cm hela tiden. Alltså bara för att jag ska lära mig och inget annat.

Jag tror jag funderar ett tag till hur jag ska göra. Får väl ta och måla klart det allra sista i stallet först så jag får lite betänketid.

Hörs sedan!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0