Söndagen 15 juli

God eftermiddag!

Jag sitter för närvarande i min pojkväns kök och tittar på när han lagar mat (rätt arbetsfördelning!). Tänkte ta mig en tur ut till stallet efter att vi har ätit och så. Mårten behöver ridas och stallet behöver målas!

I fredags hoppade jag Mårten för första gången på väldigt länge! Han skötte sig jättebra och det kändes även likadant. Så grymt roligt att hoppa. Hade nästan glömt bort det. Hoppade inga höga höjder, i och med att han inte har ridits så mycket på senaste. Men det vi hoppade kändes bra!

Igår red jag ett lite lugnare pass på volten. Hade lite bommar som jag travade över och jag måste säga att vi behöver öva en del på det... Går sådär med det. Det gick i alla fall bra. Red på Babypelham, som jag har när jag hoppar, och han gick fint på det. Synd han inte går lika bra på vanligt tredelat bara. 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske ta oss en tur i skogen. Det har han förtjänat! Vi får se helt enkelt.

Peace out!
PUBLICERAT 2012-07-15 | 13:28:43 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God eftermiddag!

Jag sitter för närvarande i min pojkväns kök och tittar på när han lagar mat (rätt arbetsfördelning!). Tänkte ta mig en tur ut till stallet efter att vi har ätit och så. Mårten behöver ridas och stallet behöver målas!

I fredags hoppade jag Mårten för första gången på väldigt länge! Han skötte sig jättebra och det kändes även likadant. Så grymt roligt att hoppa. Hade nästan glömt bort det. Hoppade inga höga höjder, i och med att han inte har ridits så mycket på senaste. Men det vi hoppade kändes bra!

Igår red jag ett lite lugnare pass på volten. Hade lite bommar som jag travade över och jag måste säga att vi behöver öva en del på det... Går sådär med det. Det gick i alla fall bra. Red på Babypelham, som jag har när jag hoppar, och han gick fint på det. Synd han inte går lika bra på vanligt tredelat bara. 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanske ta oss en tur i skogen. Det har han förtjänat! Vi får se helt enkelt.

Peace out!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0