Härlig känsla

Igår på träningen fick jag känna på hur det känns när Mårten verkligen trampar på med bakbenen. Jag kan med handen på hjärtat skriva att jag inte har gjort det sedan förra sommaren. Han vill oftast inte gå under riktigt med bakbenen, utan går mest och ser fin ut.

Igår kom han verkligen under sig dock och det var så galet häftigt att känna när han trampade på - även om det bara varade ett steg eller två. Han gick även i en väldigt rund och fin galopp som man bara kunde njuta av. Härligt!! Är fortfarande helt lyrisk över träningen! Den känslan sitter nog i ett tag till.

PUBLICERAT 2012-07-31 | 12:19:50 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår på träningen fick jag känna på hur det känns när Mårten verkligen trampar på med bakbenen. Jag kan med handen på hjärtat skriva att jag inte har gjort det sedan förra sommaren. Han vill oftast inte gå under riktigt med bakbenen, utan går mest och ser fin ut.

Igår kom han verkligen under sig dock och det var så galet häftigt att känna när han trampade på - även om det bara varade ett steg eller två. Han gick även i en väldigt rund och fin galopp som man bara kunde njuta av. Härligt!! Är fortfarande helt lyrisk över träningen! Den känslan sitter nog i ett tag till.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Malin Aurora

Åh så härligt!

2012-08-01 @ 15:25:01
URL: http://vildblommor.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0