Fina Mårtis

Hej bloggen!

Idag red jag ett pass i paddocken på hästen min. Har satt igång honom efter hans lilla vila nu, och idag var första dagen jag travade på honom. Han var tittig och pigg, men gick fint till och från. Så jag är nöjd! Jag kräver inte så mycket mer än så av honom nu faktiskt.

Har inga bilder från passet, men har lite andra bilder som duktiga Alice tog på mig och Mårtis förra veckan! Ni får en nu så har jag några till som jag kan ha i andra inlägg sen! Haha.

PUBLICERAT 2012-07-09 | 22:57:53 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!

Idag red jag ett pass i paddocken på hästen min. Har satt igång honom efter hans lilla vila nu, och idag var första dagen jag travade på honom. Han var tittig och pigg, men gick fint till och från. Så jag är nöjd! Jag kräver inte så mycket mer än så av honom nu faktiskt.

Har inga bilder från passet, men har lite andra bilder som duktiga Alice tog på mig och Mårtis förra veckan! Ni får en nu så har jag några till som jag kan ha i andra inlägg sen! Haha.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0