Dagens ridpass.

Det blev ett litet oplanerat ridpass idag. När jag kom till stallet var jag på ganska dåligt humör och jag tänkte låta Mårten slippa det och bara rida ut en runda. Men när jag hade ridit klart den lilla rundan var jag sugen på att få igenom honom lite och gick ner på banan. 

Började galoppera nästan direkt, då flugorna och myggorna var på oss båda två. I början var han ganska stel och motsträvig men mot slutet blev det bättre vilket känns skönt. 

Ska se om jag kan träna för tränare på måndag så kanske vi får igenom det vi har stretat med nu ett tag lite till. Jag måste bli bättre på att vara lugn i handen. Det blir så lätt att jag blir stressad i mina händer och på så sätt blir Mårten det i munnen. Måste få bort det!

PUBLICERAT 2012-07-24 | 23:45:05 | KATEGORI Vardagspass | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev ett litet oplanerat ridpass idag. När jag kom till stallet var jag på ganska dåligt humör och jag tänkte låta Mårten slippa det och bara rida ut en runda. Men när jag hade ridit klart den lilla rundan var jag sugen på att få igenom honom lite och gick ner på banan. 

Började galoppera nästan direkt, då flugorna och myggorna var på oss båda två. I början var han ganska stel och motsträvig men mot slutet blev det bättre vilket känns skönt. 

Ska se om jag kan träna för tränare på måndag så kanske vi får igenom det vi har stretat med nu ett tag lite till. Jag måste bli bättre på att vara lugn i handen. Det blir så lätt att jag blir stressad i mina händer och på så sätt blir Mårten det i munnen. Måste få bort det!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Fanny

Sv: Tack så mycket! :)

2012-07-25 @ 12:06:18
URL: http://fawila.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0