Ugglor

Ett av mina absoluta favoritdjur är ugglan. Jag tycker att de är så fruktansvärt vackra och helt makalösa. De är så galet smarta! Skulle utan tvekan vilja ha en som husdjur. Och det vore en DRÖM att fotografera dem! Ååååh!!
 
PUBLICERAT 2012-12-22 | 09:24:00 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett av mina absoluta favoritdjur är ugglan. Jag tycker att de är så fruktansvärt vackra och helt makalösa. De är så galet smarta! Skulle utan tvekan vilja ha en som husdjur. Och det vore en DRÖM att fotografera dem! Ååååh!!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Julia

Jag tycker också ugglor är helt fantastiska!

Svar: Åh vad härligt! De är så vackra.
Frida Holgersson

2012-12-28 @ 15:09:20
URL: http://ohjuliet.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0