The best stuff on earth - made from the best stuff on earth!

 
Har ni någon gång provat på Snapple? Inte? Gör det. Bara gör det. Det finns ingen godare dricka i färdigformat än vad Snapple erbjuder. Fantastiskt god! Den kostar inte mer än max 25kr (inte här i varje fall) och går att hitta på City Gross (där jag hittar mina). Det är som det står på, en juice drink, utan kolsyra. 
 
Jag dricker helst den här sorten, lemonade. Det finns en till lemonade som är rosa, som jag också har provat, men jag föredrar den gula då den är lite syrligare. Jag gillar syrliga smaker. Speciellt den här. Mmm, bara vattnas i munnen på mig nu. Haha. Ska sluta tjata om världens godaste dricka nu.
 
Men nästa gång ni hänger på City Gross, eller någon annan butik som har dem - köp en Snapple!
PUBLICERAT 2012-12-28 | 21:03:46 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Har ni någon gång provat på Snapple? Inte? Gör det. Bara gör det. Det finns ingen godare dricka i färdigformat än vad Snapple erbjuder. Fantastiskt god! Den kostar inte mer än max 25kr (inte här i varje fall) och går att hitta på City Gross (där jag hittar mina). Det är som det står på, en juice drink, utan kolsyra. 
 
Jag dricker helst den här sorten, lemonade. Det finns en till lemonade som är rosa, som jag också har provat, men jag föredrar den gula då den är lite syrligare. Jag gillar syrliga smaker. Speciellt den här. Mmm, bara vattnas i munnen på mig nu. Haha. Ska sluta tjata om världens godaste dricka nu.
 
Men nästa gång ni hänger på City Gross, eller någon annan butik som har dem - köp en Snapple!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Camilla

Då får jag testa denna dryck.... Blev ju nyfiken Frida!

Svar: Gör det! Lemonade är bäst!
Frida Holgersson

2012-12-29 @ 09:35:03





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0