Stegen till en korrekt skänkelvikning.

 

Hittade detta klipp med hjälp av Hippson! Tyckte att det var en väldigt bra förklaring till hur du ska rida en korrekt skänkelvikning, så tänkte att jag delar med mig. Hippson är allt bra och ha! Filmen slutar lite konstigt, men de har i alla fall fått med de viktigaste delarna tycker jag. 
PUBLICERAT 2012-12-27 | 11:46:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Hittade detta klipp med hjälp av Hippson! Tyckte att det var en väldigt bra förklaring till hur du ska rida en korrekt skänkelvikning, så tänkte att jag delar med mig. Hippson är allt bra och ha! Filmen slutar lite konstigt, men de har i alla fall fått med de viktigaste delarna tycker jag. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0