Snyggt som tusan.

Ett av de snyggaste seten som finns ute på marknaden nu tycker jag är Glen Gordons Crown Sweden med tillhörande benlindor. Dock tycker jag att Gold fleecelindorna är snyggare än Swedenlindorna. Något jag definitivt skulle vilja ha i julklapp!
 
PUBLICERAT 2012-12-23 | 09:55:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett av de snyggaste seten som finns ute på marknaden nu tycker jag är Glen Gordons Crown Sweden med tillhörande benlindor. Dock tycker jag att Gold fleecelindorna är snyggare än Swedenlindorna. Något jag definitivt skulle vilja ha i julklapp!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0