Mina favoriter.

Titt som tätt listar jag mina favoritbloggar. Nu är det tid för en ny lista, så här kommer den, utan någon inbördes ordning.
 
  • Karin Warnmark - warnmarks.se
    En av mina absoluta favoriter. Ödmjuk och väldigt trevlig tjej som verkar vara otroligt målmedveten och som inspirerar mig till det bättre.

  • Sofia Nelzén - tidningenridsport.se
    En tjej som är väldigt facinerande att läsa om. Bor och jobbar i Danmark i ett dressyrstall. Tränar och tävlar och skriver inlägg som får mig att längta efter ett liv liknande hennes!

  • Sara Carlsson - carlssonpataket.se
    En blogg som jag har följt väldigt länge och som är fantastiskt roande att läsa. Driven tjej som rider galet bra och noggrant och verkar kunna rida vilken häst som helst lika bra som sin egen ponny.
PUBLICERAT 2012-12-07 | 23:26:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Titt som tätt listar jag mina favoritbloggar. Nu är det tid för en ny lista, så här kommer den, utan någon inbördes ordning.
 
  • Karin Warnmark - warnmarks.se
    En av mina absoluta favoriter. Ödmjuk och väldigt trevlig tjej som verkar vara otroligt målmedveten och som inspirerar mig till det bättre.

  • Sofia Nelzén - tidningenridsport.se
    En tjej som är väldigt facinerande att läsa om. Bor och jobbar i Danmark i ett dressyrstall. Tränar och tävlar och skriver inlägg som får mig att längta efter ett liv liknande hennes!

  • Sara Carlsson - carlssonpataket.se
    En blogg som jag har följt väldigt länge och som är fantastiskt roande att läsa. Driven tjej som rider galet bra och noggrant och verkar kunna rida vilken häst som helst lika bra som sin egen ponny.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0