Kyla, dålig kamera och skoning.

Idag var jag och Alice ute och red i snön. Det var svining kallt och vi frös, men bet ihop i hopp om snygga bilder. Tror ni det blev så? Tror ni inte att min kamera vägrar att fungera då? Den vill inte fokusera, lägger av och är allmänt pissig. Blir så arg. Sååå arg. Jag hoppas då verkligen inte att den är sönder, för då vet jag inte vad jag tar mig till. På riktigt.
 
Hovslagaren var ju också ute och skodde Mårten. Det gick lika bra som vanligt. Han har en tendens att bli helt avslappnad av att skos, vilket är väldigt skönt förstås. Han står och hänger med huvudet och verkar tycka det är jätteskönt. Lugnt för mig tänker jag, för då behöver jag inte stå och passa honom. Kan hitta på annat som att mocka eller fixa mat. 
 
Snösulor åkte på också, likaså broddar - så nu ska han vara fit for fight när det gäller underlaget ute! Fantastiskt. 
 
Två fina pojkar i väntan på skoning!
PUBLICERAT 2012-12-07 | 19:16:19 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var jag och Alice ute och red i snön. Det var svining kallt och vi frös, men bet ihop i hopp om snygga bilder. Tror ni det blev så? Tror ni inte att min kamera vägrar att fungera då? Den vill inte fokusera, lägger av och är allmänt pissig. Blir så arg. Sååå arg. Jag hoppas då verkligen inte att den är sönder, för då vet jag inte vad jag tar mig till. På riktigt.
 
Hovslagaren var ju också ute och skodde Mårten. Det gick lika bra som vanligt. Han har en tendens att bli helt avslappnad av att skos, vilket är väldigt skönt förstås. Han står och hänger med huvudet och verkar tycka det är jätteskönt. Lugnt för mig tänker jag, för då behöver jag inte stå och passa honom. Kan hitta på annat som att mocka eller fixa mat. 
 
Snösulor åkte på också, likaså broddar - så nu ska han vara fit for fight när det gäller underlaget ute! Fantastiskt. 
 
Två fina pojkar i väntan på skoning!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0