Julen är här

Ikväll har vi klätt julgranen här hemma! Jag älskar verkligen julen. Det är utan tvekan min favorit bland högtider.  Nu är det bara fyra (!!!!) dagar kvar till julafton och barnet i mig jublar! Jag har varit färdig med mina julklappar ganska länge så jag har inte behövt tänka på det den sista tiden, vilket är väldigt skönt. På söndag ska jag fixa det allra sista med julklapparna dock, då det är sådant som måste vara färskt ;)
 
Vår fina julgran! :')
PUBLICERAT 2012-12-20 | 20:11:57 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll har vi klätt julgranen här hemma! Jag älskar verkligen julen. Det är utan tvekan min favorit bland högtider.  Nu är det bara fyra (!!!!) dagar kvar till julafton och barnet i mig jublar! Jag har varit färdig med mina julklappar ganska länge så jag har inte behövt tänka på det den sista tiden, vilket är väldigt skönt. På söndag ska jag fixa det allra sista med julklapparna dock, då det är sådant som måste vara färskt ;)
 
Vår fina julgran! :')
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0