Juldagen

Hallå bloggen!
 
Jag har haft en fantastisk julafton och idag har vi haft mormor och morfar, farmor och farfar, moster + hennes familj och farbror + hans familj över här på lutfiskmiddag. Det är en tradition som vi har, och det är alltid så trevligt. God mat med gott sällskap! Min pojkvän har även varit med i år, vilket var omtyckt av kusinerna (och mig).
 
Imorgon vankas det yttligare matbjudningar men denna gång på min pojkväns sida. Vi ska då åka och äta kalkon hos hans farmor och farfar tillsammans med alla på den sidan (barn och barnbarn) så det blir fullt upp då också. 
 
Eftersom det är så fullt upp med bjudningar hit och dit nu under juletid rids Mårten inte de här tre dagarna. Han har fått stå i några dagar nu men har hållt igång för egen maskin i hagen vad jag har fått höra och sett, så jag tror han klarar sig i alla fall. 
 
Fått fantastiska julklappar som alltid, och alla har blivit glada för deras julklappar som jag har gett bort. Så roligt! 
 
PUBLICERAT 2012-12-25 | 21:56:37 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallå bloggen!
 
Jag har haft en fantastisk julafton och idag har vi haft mormor och morfar, farmor och farfar, moster + hennes familj och farbror + hans familj över här på lutfiskmiddag. Det är en tradition som vi har, och det är alltid så trevligt. God mat med gott sällskap! Min pojkvän har även varit med i år, vilket var omtyckt av kusinerna (och mig).
 
Imorgon vankas det yttligare matbjudningar men denna gång på min pojkväns sida. Vi ska då åka och äta kalkon hos hans farmor och farfar tillsammans med alla på den sidan (barn och barnbarn) så det blir fullt upp då också. 
 
Eftersom det är så fullt upp med bjudningar hit och dit nu under juletid rids Mårten inte de här tre dagarna. Han har fått stå i några dagar nu men har hållt igång för egen maskin i hagen vad jag har fått höra och sett, så jag tror han klarar sig i alla fall. 
 
Fått fantastiska julklappar som alltid, och alla har blivit glada för deras julklappar som jag har gett bort. Så roligt! 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0