Ingen träning och tvätt av bilen

Idag blev det ingen träning. Tränaren vart tvungen att åka till Helsingborgs djursjukhus då en häst skadat sig allvarligt. Tråkigt men hoppas det blir bra. Mårten fick vila idag så rids han imorgon istället.

Istället för att rida har jag bakat, umgåtts med Alice och tvättat och damsugit bilen. Bilen var i akut behov av en uppfräshning, så vi passade på att åka till min pojkväns pappas jobb nu ikväll och tvätta och städa bilen. Den blev fin men visar bilderna imorgon istället!

Ni får en bild på en mus som katten lekt med i stallet istället ;)

PUBLICERAT 2012-12-19 | 22:43:53 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag blev det ingen träning. Tränaren vart tvungen att åka till Helsingborgs djursjukhus då en häst skadat sig allvarligt. Tråkigt men hoppas det blir bra. Mårten fick vila idag så rids han imorgon istället.

Istället för att rida har jag bakat, umgåtts med Alice och tvättat och damsugit bilen. Bilen var i akut behov av en uppfräshning, så vi passade på att åka till min pojkväns pappas jobb nu ikväll och tvätta och städa bilen. Den blev fin men visar bilderna imorgon istället!

Ni får en bild på en mus som katten lekt med i stallet istället ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0