Ingen ridning utan sulor.

Hej bloggen.
 
Det har inte blivit någon ridning nu de senaste dagarna, pga vädret. Idag hade jag tänkt rida ute, men eftersom Mårren inte får sina snösulor förrän fredag får han ganska höga styltor vilket gör allting väldigt riskabelt. Får vänta till på fredag, efter det är det fritt fram förhoppningsvis. 
 
Jag har ännu inte fått tillbaka eller hört något om sadeln, men den har bara varit inne i några dagar ännu. Får hoppas den blir klar snabbt dock!
 
Min fina pålle på tur i söndags.
PUBLICERAT 2012-12-04 | 23:49:37 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.
 
Det har inte blivit någon ridning nu de senaste dagarna, pga vädret. Idag hade jag tänkt rida ute, men eftersom Mårren inte får sina snösulor förrän fredag får han ganska höga styltor vilket gör allting väldigt riskabelt. Får vänta till på fredag, efter det är det fritt fram förhoppningsvis. 
 
Jag har ännu inte fått tillbaka eller hört något om sadeln, men den har bara varit inne i några dagar ännu. Får hoppas den blir klar snabbt dock!
 
Min fina pålle på tur i söndags.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0