Åka iväg på träning.

Idag mina vänner, idag ska jag åka iväg på träning! Dock är det inte jag själv som ska träna. Istället en av tjejerna  från stallet. Alice och Lennart med andra ord. Jag ska följa med dem på deras träning idag, och det lär bli mäktigt inspirerande hoppas jag. Längtar efter att träna jag själv.
 
Alice och Lenniboy i somras!
PUBLICERAT 2012-12-29 | 10:21:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag mina vänner, idag ska jag åka iväg på träning! Dock är det inte jag själv som ska träna. Istället en av tjejerna  från stallet. Alice och Lennart med andra ord. Jag ska följa med dem på deras träning idag, och det lär bli mäktigt inspirerande hoppas jag. Längtar efter att träna jag själv.
 
Alice och Lenniboy i somras!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0