27 december 2012

Idag blev det ingen ridning heller. Men idag var den sista dagen utan ridning. Imorgon är jag ledig hela dagen = tid att rida och verkligen sköta om min pålle. Såg när jag var i stallet idag att han hade ett litet sår på ena insidan bak (broddtramp förmodar jag) men det var inte svullet.
 
Jag lät det vara (han gick i hagen) så får vi se hur det ser ut imorgon. Förhoppningsvis, och troligtvis är det inte större än idag och då får jag lite överblick över vad jag ska göra med det - om det behövs. Oftast självläker sådana småsår ganska fort!
 
Två bilder från stallet idag

PUBLICERAT 2012-12-27 | 00:07:47 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blev det ingen ridning heller. Men idag var den sista dagen utan ridning. Imorgon är jag ledig hela dagen = tid att rida och verkligen sköta om min pålle. Såg när jag var i stallet idag att han hade ett litet sår på ena insidan bak (broddtramp förmodar jag) men det var inte svullet.
 
Jag lät det vara (han gick i hagen) så får vi se hur det ser ut imorgon. Förhoppningsvis, och troligtvis är det inte större än idag och då får jag lite överblick över vad jag ska göra med det - om det behövs. Oftast självläker sådana småsår ganska fort!
 
Två bilder från stallet idag

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0