20 december 2012

Hej bloggen.
 
Idag vet jag inte riktigt vad eller hur jag ska göra. Jag tror att Mr. M ska få sig en skrittrunda, på välkända vägar. Sedan funderar jag på om jag ska åka hem idag. Jag saknar mamma och pappa och behöver komma hem lite. Får se om det blir att jag åker själv eller inte. 
 
Annars har jag inte så mycket mer planer för dagen.
Får ta den som dagen som den kommer.
 
 
(Psst. Det är fyra dagar till julafton idag!!!)
PUBLICERAT 2012-12-20 | 12:46:10 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.
 
Idag vet jag inte riktigt vad eller hur jag ska göra. Jag tror att Mr. M ska få sig en skrittrunda, på välkända vägar. Sedan funderar jag på om jag ska åka hem idag. Jag saknar mamma och pappa och behöver komma hem lite. Får se om det blir att jag åker själv eller inte. 
 
Annars har jag inte så mycket mer planer för dagen.
Får ta den som dagen som den kommer.
 
 
(Psst. Det är fyra dagar till julafton idag!!!)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0