Shoppinglistan växer...

Hej bloggen!

Igår sprang jag in på Hööks en runda för att klämma och känna på en del nya grejer som jag så gärna vill införskaffa. Bl.a. schabraket jag la upp här igår. Färgen var mycket snyggare i verkligheten, och kvalitéen kändes bra den med. Gillade insidan av schabraket som var väldigt mjuk. Bestämde mig för att det är det bruna schabraket som får följa med mig hem.

Tog även en titt på de nya pikéerna och blev lite förälskad i den vita speciellt. De kändes väldigt härliga i materialet också. Även ridbyxorna i JH Collection var i ett väldigt bra material och snygga i färgen och modellen. Gillade skärpet man får med. Den vita pikéen får nog följa med hem, alternativt en marinblå också och de bruna ridbyxorna ska jag nog också fundera på. Men det får vänta tills nästa lön och födelsedagen är över.


De grymt snygga ridbyxorna!
PUBLICERAT 2012-08-03 | 11:27:59 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!

Igår sprang jag in på Hööks en runda för att klämma och känna på en del nya grejer som jag så gärna vill införskaffa. Bl.a. schabraket jag la upp här igår. Färgen var mycket snyggare i verkligheten, och kvalitéen kändes bra den med. Gillade insidan av schabraket som var väldigt mjuk. Bestämde mig för att det är det bruna schabraket som får följa med mig hem.

Tog även en titt på de nya pikéerna och blev lite förälskad i den vita speciellt. De kändes väldigt härliga i materialet också. Även ridbyxorna i JH Collection var i ett väldigt bra material och snygga i färgen och modellen. Gillade skärpet man får med. Den vita pikéen får nog följa med hem, alternativt en marinblå också och de bruna ridbyxorna ska jag nog också fundera på. Men det får vänta tills nästa lön och födelsedagen är över.


De grymt snygga ridbyxorna!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Hanna

mm mmm mmm så sanslöst snygga ridbyxor. Vill ha!

2012-08-08 @ 11:50:00
URL: http://dressyrfux.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0