Nya ridbyxor

För ett ganska bra tag sedan nu, var jag inne på Hööks för att kolla efter lite grejer jag planerat att köpa, samt prova ridbyxorna jag har skrivit om på bloggen. De reade ut till halva reapriset, så jag tänkte att jag kanske kunde passa på att fynda lite. 

Något som jag inte fyndade, men inte kunde mostå var de bruna ridbyxorna ur JH Collection. De var rätt små i storlekarna, och jag hade inte en jätteförväntning på dem mer än att de var snygga och jag funderade lite på när jag skulle köpa dem - innan jag provade dem.

När jag väl fick på rätt storlek satt de som ett andra skinn. Jag har aldrig i hela mitt liv haft på mig ett par ridbyxor som var så sköna som dessa var! Jag hade dem på mig under hela tiden då jag provade andra saker som jag hittat och tänkte inte ens på att jag hade dem på mig! Snacka om ridbyxor.

Kunde såklart inte mostå dem, utan köpte med mig ett par bruna hem och red i dem samma dag. Ingen längre ridtur, men de var fortsatt sköna och man kände sig verkligen rörlig i dem. Har nu ridit mer ridpass i dem, och jag är så glad att jag köpte dem! Mina nya favoriter! Kommer de in i fler färger kommer jag nog inte tveka i att köpa några mer par.
 

Jag älskar dem!
PUBLICERAT 2012-09-07 | 13:02:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För ett ganska bra tag sedan nu, var jag inne på Hööks för att kolla efter lite grejer jag planerat att köpa, samt prova ridbyxorna jag har skrivit om på bloggen. De reade ut till halva reapriset, så jag tänkte att jag kanske kunde passa på att fynda lite. 

Något som jag inte fyndade, men inte kunde mostå var de bruna ridbyxorna ur JH Collection. De var rätt små i storlekarna, och jag hade inte en jätteförväntning på dem mer än att de var snygga och jag funderade lite på när jag skulle köpa dem - innan jag provade dem.

När jag väl fick på rätt storlek satt de som ett andra skinn. Jag har aldrig i hela mitt liv haft på mig ett par ridbyxor som var så sköna som dessa var! Jag hade dem på mig under hela tiden då jag provade andra saker som jag hittat och tänkte inte ens på att jag hade dem på mig! Snacka om ridbyxor.

Kunde såklart inte mostå dem, utan köpte med mig ett par bruna hem och red i dem samma dag. Ingen längre ridtur, men de var fortsatt sköna och man kände sig verkligen rörlig i dem. Har nu ridit mer ridpass i dem, och jag är så glad att jag köpte dem! Mina nya favoriter! Kommer de in i fler färger kommer jag nog inte tveka i att köpa några mer par.
 

Jag älskar dem!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Trackback
RSS 2.0