Ny favoritblogg!

Jag har länge haft mina favoritbloggar jag går in på dagligen när jag inte har något annat för mig. Och titt som tätt skriver jag ut dem här, när listan förändras något. På senaste tiden (när jag har dötid på jobbet) har jag hittat en hel del nya bloggar och börjat lusläsa dem jag tidigare bara bläddrat igenom. Jag har funnit nya favoriter men tänkte bara tipsa om en nu faktiskt.

http://warnmarks.se/ - Karin Warnmark
Den här tjejen är galet kreativ och fotar fantastiska bilder. Jag inspireras av hennes styrka och inställning hon har. Hon verkar ha ett positivt och glatt synsätt på det mesta, och får mig till att förbättra allt jag länge kämpat med. Både med mig själv, och med Mårten. Jag rekommenderar den här bloggen verkligen! Hon förtjänar all uppmärksamhet hon kan få.

 

 

PUBLICERAT 2012-08-01 | 15:50:00 | KATEGORI Allmänt | 3 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har länge haft mina favoritbloggar jag går in på dagligen när jag inte har något annat för mig. Och titt som tätt skriver jag ut dem här, när listan förändras något. På senaste tiden (när jag har dötid på jobbet) har jag hittat en hel del nya bloggar och börjat lusläsa dem jag tidigare bara bläddrat igenom. Jag har funnit nya favoriter men tänkte bara tipsa om en nu faktiskt.

http://warnmarks.se/ - Karin Warnmark
Den här tjejen är galet kreativ och fotar fantastiska bilder. Jag inspireras av hennes styrka och inställning hon har. Hon verkar ha ett positivt och glatt synsätt på det mesta, och får mig till att förbättra allt jag länge kämpat med. Både med mig själv, och med Mårten. Jag rekommenderar den här bloggen verkligen! Hon förtjänar all uppmärksamhet hon kan få.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Jenny

håller med, men din är också bra!:)

2012-08-01 @ 15:58:25
URL: http://jedressage.blogg.se/



POSTAT AV: Classes Lilla Blogg

morsning korsning..jag ha ett affärsförslag, om du gillar min blogg på facebook kan jag göra en annan tjänst åt dig som tack..t.ex gilla dig på bloglovin eller nåt..gilla mig och skriv vad du vill att jag ska göra i gengälld, skriv i en av mina kommentarer på min blogg, då ser jag det lättast...och det kan ta upp till 24 timmar innan jag gjort det du ville, kollar min blogg en gång om dagen..här kommer sidan jag vill att du ska gilla.. https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

skriver en kommentar i din blogg sen när jag gjort det du bett om..

vill så gärna samarbeta med någon annan blogg

2012-08-01 @ 19:15:15
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com



POSTAT AV: Anonym

Hejhej! Jag driver en Pretty little liars-fanblogg. Där skriver jag såklart om allt och alla som ingår i den serien. Om du inte redan gett en en chans så tycker jag att du ska göra det! Det är kärlek, intriger, komedi och spänning. Du kan börja se avsnittenpå min blogg så slipper du leta rätt på de själv varje vecka!



Jag gör bloglovinbyten.



Kramkram, -A

Http://prettylittleliaar.blogg.se

2012-08-02 @ 08:23:15





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0