Äntligen!

Äntligen fungerar blogg.se-appen i mobilen igen! Den har inte fungerat på ett bra tag vilket har gjort min uppdatering begränsad till när jag sitter vid en dator.

Nu funkar det i alla fall och uppdateringen ska bättras på mycket!!

PUBLICERAT 2012-08-26 | 12:56:40 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Äntligen fungerar blogg.se-appen i mobilen igen! Den har inte fungerat på ett bra tag vilket har gjort min uppdatering begränsad till när jag sitter vid en dator.

Nu funkar det i alla fall och uppdateringen ska bättras på mycket!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0