Så fint träns!

Letat tävlingsträns ett bra tag nu och äntligen hittat något som jag tycker är så fint! Kanske lite mer hoppstuk men min häst passar bäst i det tycker jag. Tjocka nosgrimmor blir för mycket på hans huvud.

De små detaljerna som det lackade lädret och inåtvända spännena är så galet fina. Har innan funderat mycket på kopparfärgade spännen för att kunna ha ett kopparfärgat pannband, men tänker om lite då jag inte har lyckats hitta något som stämmer in på mina önskemål.

PUBLICERAT 2012-04-16 | 00:47:09 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Letat tävlingsträns ett bra tag nu och äntligen hittat något som jag tycker är så fint! Kanske lite mer hoppstuk men min häst passar bäst i det tycker jag. Tjocka nosgrimmor blir för mycket på hans huvud.

De små detaljerna som det lackade lädret och inåtvända spännena är så galet fina. Har innan funderat mycket på kopparfärgade spännen för att kunna ha ett kopparfärgat pannband, men tänker om lite då jag inte har lyckats hitta något som stämmer in på mina önskemål.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0