Riktigt dressyrsugen!

Hej!

Idag är jag så sugen på dressyr att det är helt galet. Har målat upp värsta bilden av hur flashigt det kommer se ut och kännas (haha)! Får man ju bara hoppas på att man är någolunda nära den bilden... Jag tror jag ska ta tillvara på min dressyrkänsla då vårdcentralen inte ska ringa tillbaka förrän tio över två, och åka till min hästakrake och ta en liten genomkörare. Hoppas han är något med på noterna, känts lite sådär ett tag.

Skickat in ansökan om hästlicens och betalat mitt eget licens så förhoppningsvis kan vi tävla den 29 april. Hoppas verkligen på det! Finns en hel del tävlingar i min smak nu så hoppas verkligen det löser sig med alla dessa licenser man ska ha.

Peace!

PUBLICERAT 2012-04-16 | 11:23:10 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Idag är jag så sugen på dressyr att det är helt galet. Har målat upp värsta bilden av hur flashigt det kommer se ut och kännas (haha)! Får man ju bara hoppas på att man är någolunda nära den bilden... Jag tror jag ska ta tillvara på min dressyrkänsla då vårdcentralen inte ska ringa tillbaka förrän tio över två, och åka till min hästakrake och ta en liten genomkörare. Hoppas han är något med på noterna, känts lite sådär ett tag.

Skickat in ansökan om hästlicens och betalat mitt eget licens så förhoppningsvis kan vi tävla den 29 april. Hoppas verkligen på det! Finns en hel del tävlingar i min smak nu så hoppas verkligen det löser sig med alla dessa licenser man ska ha.

Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0