Ridpasset den 11 april 2012

Idag red jag på Anna och Alices ridbana! Det är lite enklare att komma dit än till den som tillhör mitt stall (man måste rida genom skogen för att komma dit). Hann prata lite med dem innan de gick in och jag stannade kvar och red lite till.

Han kändes inte riktigt bra idag. Stel och höll emot grymt mycket i höger mungipa. Fick inte loss honom riktigt utan det hela blev bara lite sådär halvdant... I vänstergaloppen var han fin. Det tog ett tag att komma dit men det lossnade lite efter hand i alla fall. I högergaloppen kändes allt som pannkaka. Han har ju tagit det lite piano nu den senaste tiden och har inte direkt jobbat något särskilt så det är väl kanske inte så konstigt om han är lite stel och dan. Förhoppningsvis går det att rida loss ganska så snart. 

Annars, ska försöka åka med på en träning nästa torsdag. Längesen jag tränade för någon nu och kan var skönt att göra det innan jag startar några tävlingar (som är inplanerade den 29 april och 5 maj). Hoppas mina föräldrar vill åka med på dem bara!

Nu ska jag nog lägga mig och titta på antingen film eller tvserier. Det återstår att se. Ensam ikväll så får bli något chickflickit.

Peace.

PUBLICERAT 2012-04-11 | 22:39:17 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag red jag på Anna och Alices ridbana! Det är lite enklare att komma dit än till den som tillhör mitt stall (man måste rida genom skogen för att komma dit). Hann prata lite med dem innan de gick in och jag stannade kvar och red lite till.

Han kändes inte riktigt bra idag. Stel och höll emot grymt mycket i höger mungipa. Fick inte loss honom riktigt utan det hela blev bara lite sådär halvdant... I vänstergaloppen var han fin. Det tog ett tag att komma dit men det lossnade lite efter hand i alla fall. I högergaloppen kändes allt som pannkaka. Han har ju tagit det lite piano nu den senaste tiden och har inte direkt jobbat något särskilt så det är väl kanske inte så konstigt om han är lite stel och dan. Förhoppningsvis går det att rida loss ganska så snart. 

Annars, ska försöka åka med på en träning nästa torsdag. Längesen jag tränade för någon nu och kan var skönt att göra det innan jag startar några tävlingar (som är inplanerade den 29 april och 5 maj). Hoppas mina föräldrar vill åka med på dem bara!

Nu ska jag nog lägga mig och titta på antingen film eller tvserier. Det återstår att se. Ensam ikväll så får bli något chickflickit.

Peace.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0