Målet med dagens pass.

Målet med dagens pass är att Mårten ska ha framåtbjudning, vara fram för skänkeln och mjukare i sidorna när passet är genomfört. Han har inte blivit ordentligt riden på några dagar så förväntar mig ingen toppform för tillfället, men vill ha honom lyhörd och att han lyssnar på mig. Han måste lära sig att vänta på mina hjälper och inte förhasta sig in i dem.

Förhoppningsvis blir det som tänkt! Återkommer efter jag har ridit.

Peace.
PUBLICERAT 2012-04-03 | 10:32:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Målet med dagens pass är att Mårten ska ha framåtbjudning, vara fram för skänkeln och mjukare i sidorna när passet är genomfört. Han har inte blivit ordentligt riden på några dagar så förväntar mig ingen toppform för tillfället, men vill ha honom lyhörd och att han lyssnar på mig. Han måste lära sig att vänta på mina hjälper och inte förhasta sig in i dem.

Förhoppningsvis blir det som tänkt! Återkommer efter jag har ridit.

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0