Gårdagens pass

Igår red jag igenom honom ytterligare. Han kändes helt okej och känns som vi är påväg tillbaka lite igen, även om han fortfarande hänger och biter fast i bettet i höger mungipa.

Det blev inget med träningen i måndags då det tillslut krånglade ihop sig totalt med transport och förare till den. Så det var bara att göra i ordning och rida med besvikelsen upp i halsen. Hoppas det löser sig nästa gång men jag hade verkligen behövt träningen i måndags. Men men, what to do!

Idag får jag se vad jag gör. Har funderat på ett nytt bett också, att byta det jag har nu med lite.

Tog en överblicksbild av hur han ser ut i kroppen nu. Gör det varje månad för att jämföra!

PUBLICERAT 2012-04-25 | 10:31:27 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår red jag igenom honom ytterligare. Han kändes helt okej och känns som vi är påväg tillbaka lite igen, även om han fortfarande hänger och biter fast i bettet i höger mungipa.

Det blev inget med träningen i måndags då det tillslut krånglade ihop sig totalt med transport och förare till den. Så det var bara att göra i ordning och rida med besvikelsen upp i halsen. Hoppas det löser sig nästa gång men jag hade verkligen behövt träningen i måndags. Men men, what to do!

Idag får jag se vad jag gör. Har funderat på ett nytt bett också, att byta det jag har nu med lite.

Tog en överblicksbild av hur han ser ut i kroppen nu. Gör det varje månad för att jämföra!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0