En anledning

Jag tror jag har kommit på en ganska bra anledning till varför jag har varit så off på hästfronten på senaste - stress.

Jag har sett stallet som ett stopp på vägen istället för ett ställe dit jag vill ta mig. Det har hela tiden varit något jag ska ha skyndat iväg mig till och har aldrig fått riktigt ro.

Igår var det så himla skönt för att jag slapp stressa. Inget att vara tvungen till utan jag kunde ta det lugnt och göra allting som jag egentligen tycker så mycket om.

Tror jag ska börja ta mig mer tid till min häst och min ridning. För den ligger inte på topp just nu.

PUBLICERAT 2012-04-05 | 01:48:15 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tror jag har kommit på en ganska bra anledning till varför jag har varit så off på hästfronten på senaste - stress.

Jag har sett stallet som ett stopp på vägen istället för ett ställe dit jag vill ta mig. Det har hela tiden varit något jag ska ha skyndat iväg mig till och har aldrig fått riktigt ro.

Igår var det så himla skönt för att jag slapp stressa. Inget att vara tvungen till utan jag kunde ta det lugnt och göra allting som jag egentligen tycker så mycket om.

Tror jag ska börja ta mig mer tid till min häst och min ridning. För den ligger inte på topp just nu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0