Bra dag!

Hej!

Ridpasset idag blev till viss del som planerat! Mårten var lite spänd och okoncentrerad först men skärpte till sig rejält och lyssnade till slut jättebra. Han kändes fin i sidorna, framme till handen och verkligen lyssnade till vad jag bad honom göra.

Jag är jättenöjd med honom! Framförallt eftersom han inte gjort något speciellt på ett bra tag.

Imorgon kommer två tjejkompisar och ska provrida honom. Hoppas han sköter sig men det brukar han ju göra!

Peace.

PUBLICERAT 2012-04-03 | 22:27:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!

Ridpasset idag blev till viss del som planerat! Mårten var lite spänd och okoncentrerad först men skärpte till sig rejält och lyssnade till slut jättebra. Han kändes fin i sidorna, framme till handen och verkligen lyssnade till vad jag bad honom göra.

Jag är jättenöjd med honom! Framförallt eftersom han inte gjort något speciellt på ett bra tag.

Imorgon kommer två tjejkompisar och ska provrida honom. Hoppas han sköter sig men det brukar han ju göra!

Peace.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0