Lokal Alvesta RK 01.05.11

Hoppade endast 80cm. Jag hade ramlat av Mårten klassen innan så det enda jag 
tänkte på banan igenom var att jag inte skulle ramla av igen. Sen var Mårten lite 
spänd som han lätt blir.. Men han skötte sig fint ändå, trots att vi kom helt fel ibland.
PUBLICERAT 2011-05-16 | 22:18:45 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppade endast 80cm. Jag hade ramlat av Mårten klassen innan så det enda jag 
tänkte på banan igenom var att jag inte skulle ramla av igen. Sen var Mårten lite 
spänd som han lätt blir.. Men han skötte sig fint ändå, trots att vi kom helt fel ibland.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0