Lite finputsning.

Idag har jag varit sjuk och krasslig, utan någon anledning egentligen så jag har icke ridit min hästapålle idag. Min far följde med mig upp till stallet och hjälpte mig att mocka bla. och under tiden han gjorde det gjorde jag Mårten lite fin inför tävlingen på söndag.

Klippte hans man och hovskägg, pannluggen och svansen. På lördag får jag ta och borsta honom riktigt fin och få bort alla gräsfläckar han har nu. Får hoppas det går bättre på söndag än vad det har gjort på de två senaste tävlingarna då Mårten har varit lite småtöntig. Bockat och haft sig och inte alls lyssnat på mig. Hm. Men han är fin i alla fall min lilla häst. Träning ger färdighet!

Peace.



Foto: Isa Aronsson
PUBLICERAT 2011-05-16 | 21:48:23 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag varit sjuk och krasslig, utan någon anledning egentligen så jag har icke ridit min hästapålle idag. Min far följde med mig upp till stallet och hjälpte mig att mocka bla. och under tiden han gjorde det gjorde jag Mårten lite fin inför tävlingen på söndag.

Klippte hans man och hovskägg, pannluggen och svansen. På lördag får jag ta och borsta honom riktigt fin och få bort alla gräsfläckar han har nu. Får hoppas det går bättre på söndag än vad det har gjort på de två senaste tävlingarna då Mårten har varit lite småtöntig. Bockat och haft sig och inte alls lyssnat på mig. Hm. Men han är fin i alla fall min lilla häst. Träning ger färdighet!

Peace.



Foto: Isa Aronsson
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0