Läste igenom gamla inlägg...

...och hittade det här! Är det någon som kan gissa vilken häst det var jag vart och provred? ;)

"Idag har jag tro det eller ej varit och provridit en häst. Som ingen vet är Dharma tillbakalämnad sedan några månader tillbaka och jag är faktiskt nöjd med det valet. Det gick inte som jag ville och då känns det onödigt att lägga tid på det.

Jag har i alla fall letat häst sedan dess, och idag var jag och provred en som verkade vara väldigt härlig och passa mig bra. Vi får se hur detta blir, det är ju inte alls säkert att det händer någonting alls! Ägaren var i alla fall väldigt trevlig och verkade vara lätt att ha och göra med. 

Det här var i alla fall ett halvblod, ca 162 i mankhöjd och ett fantastisk temprament. När vi kom dit ville han inte bli fångad i hagen, han gick med två unghästar som inte vart så mycket hanterade, och när de började springa gjorde han likadant. Efter en 30-45min så lyckades vi i alla fall få tag på hästen. Han var väldigt lugn och snäll och kändes liksom trygg att sitta på.

Lägger inte in någon bild idag, det får vänta tills vi ser hur det blir! Jag ska prata igenom detta med mina tränare och föräldrar så får vi se."

PUBLICERAT 2011-05-19 | 14:42:47 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...och hittade det här! Är det någon som kan gissa vilken häst det var jag vart och provred? ;)

"Idag har jag tro det eller ej varit och provridit en häst. Som ingen vet är Dharma tillbakalämnad sedan några månader tillbaka och jag är faktiskt nöjd med det valet. Det gick inte som jag ville och då känns det onödigt att lägga tid på det.

Jag har i alla fall letat häst sedan dess, och idag var jag och provred en som verkade vara väldigt härlig och passa mig bra. Vi får se hur detta blir, det är ju inte alls säkert att det händer någonting alls! Ägaren var i alla fall väldigt trevlig och verkade vara lätt att ha och göra med. 

Det här var i alla fall ett halvblod, ca 162 i mankhöjd och ett fantastisk temprament. När vi kom dit ville han inte bli fångad i hagen, han gick med två unghästar som inte vart så mycket hanterade, och när de började springa gjorde han likadant. Efter en 30-45min så lyckades vi i alla fall få tag på hästen. Han var väldigt lugn och snäll och kändes liksom trygg att sitta på.

Lägger inte in någon bild idag, det får vänta tills vi ser hur det blir! Jag ska prata igenom detta med mina tränare och föräldrar så får vi se."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0