En liten update.

Hej.
Länge sedan jag skrev nu. Men jag har helt enkelt inte haft lust. Det är väl såhär det kommer bli antar jag, vissa perioder skriver jag mer än andra och så.

Vilket fall som helst. Det har hänt en del sedan jag senast skrev. Jag har tävlat min första lokala på Mårten, då jag ramlade av och skadade nacken litet. (Hoppade dock en runda efter sen som gick bra, film kommer.)Har precis kommit igång med ridningen igen så vi har haft en liten minipaus. Men nu är nacken helt ok igen, tillräckligt ok för att rida i varje fall, så jag sitter uppe på min kära väns rygg igen. Jag tycker han har känts lite sådär i benen nu, men jag vet inte riktigt om det är stelhet eller vad det är för han känns inte halt och nickar inte eller någonting när man rider. Så jag vet inte. Är lite kluven.

I helgen, på lördag närmare bestämt, ska vi tävla igen. En liten klubbhoppning på hemmaplan, 90cm. Helgen efter det tävlar vi igen. På söndagen, en lokal på en närliggande klubb. Även då 90cm. Hoppas det går bra på båda dessa tävlingar, så jag slipper ramla av och bryta nacken eller något. Okul är det nämligen.

Anyway, nu ska jag ta mig i kragen och plugga vidare. Skolarbetena försvinner tyvärr inte av sig själva.
Peace.


PUBLICERAT 2011-05-09 | 21:32:06 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej.
Länge sedan jag skrev nu. Men jag har helt enkelt inte haft lust. Det är väl såhär det kommer bli antar jag, vissa perioder skriver jag mer än andra och så.

Vilket fall som helst. Det har hänt en del sedan jag senast skrev. Jag har tävlat min första lokala på Mårten, då jag ramlade av och skadade nacken litet. (Hoppade dock en runda efter sen som gick bra, film kommer.)Har precis kommit igång med ridningen igen så vi har haft en liten minipaus. Men nu är nacken helt ok igen, tillräckligt ok för att rida i varje fall, så jag sitter uppe på min kära väns rygg igen. Jag tycker han har känts lite sådär i benen nu, men jag vet inte riktigt om det är stelhet eller vad det är för han känns inte halt och nickar inte eller någonting när man rider. Så jag vet inte. Är lite kluven.

I helgen, på lördag närmare bestämt, ska vi tävla igen. En liten klubbhoppning på hemmaplan, 90cm. Helgen efter det tävlar vi igen. På söndagen, en lokal på en närliggande klubb. Även då 90cm. Hoppas det går bra på båda dessa tävlingar, så jag slipper ramla av och bryta nacken eller något. Okul är det nämligen.

Anyway, nu ska jag ta mig i kragen och plugga vidare. Skolarbetena försvinner tyvärr inte av sig själva.
Peace.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0