Val av bett

Jag har funderat fram och tillbaka med det här med bett. Vilket bett jag ska rida på och varför osv. Har länge pratat om ett pelham då jag känner att jag behöver något som Mårten känner utan att jag behöver dra och slita. Men sen har jag även funderat lite på bettlösa alternativ då han ibland verkar störa sig på bettet. Nu har jag i alla fall beställt hem ett hackamore och tror jag ska beställa hem ett pelham också. Hoppas verkligen problemen blir lite bättre nu också!

PUBLICERAT 2011-07-09 | 20:24:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har funderat fram och tillbaka med det här med bett. Vilket bett jag ska rida på och varför osv. Har länge pratat om ett pelham då jag känner att jag behöver något som Mårten känner utan att jag behöver dra och slita. Men sen har jag även funderat lite på bettlösa alternativ då han ibland verkar störa sig på bettet. Nu har jag i alla fall beställt hem ett hackamore och tror jag ska beställa hem ett pelham också. Hoppas verkligen problemen blir lite bättre nu också!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0