Vill börja om på nytt.

Näe hörrni!
Nu är det nytt år och nya möjligheter! Jag ska fasen ta tag i mig själv och ridningen, försöka börja träna så att min ridning blir bättre samt försöka göra den här bloggen mer seriös. Kanske kan försöka fixa lite fler läsare också. Det behövs nämligen! Alltid roligare om man har fler läsare, men jag tycker det är jättesvårt att hitta några...

Någon som vill ge lite tips? ;) Det vore fantastiskt bra!

PUBLICERAT 2011-01-01 | 22:23:17 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Näe hörrni!
Nu är det nytt år och nya möjligheter! Jag ska fasen ta tag i mig själv och ridningen, försöka börja träna så att min ridning blir bättre samt försöka göra den här bloggen mer seriös. Kanske kan försöka fixa lite fler läsare också. Det behövs nämligen! Alltid roligare om man har fler läsare, men jag tycker det är jättesvårt att hitta några...

Någon som vill ge lite tips? ;) Det vore fantastiskt bra!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0