Vila

Det blev ingen ridning idag, ingen motion alls för den delen. Bobs tåg vart försenat så allt blev lite senare än vad jag hade tänkt och då kände jag att man lika gärna kunde skippa ridningen idag. Mårten har varit ute i hagen hela dagen så han mår nog inte dåligt ändå. Haha!

Nu ska jag i alla fall spela the Sims. Så får vi se hur mycket klockan blir!
PUBLICERAT 2011-01-04 | 20:54:53 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev ingen ridning idag, ingen motion alls för den delen. Bobs tåg vart försenat så allt blev lite senare än vad jag hade tänkt och då kände jag att man lika gärna kunde skippa ridningen idag. Mårten har varit ute i hagen hela dagen så han mår nog inte dåligt ändå. Haha!

Nu ska jag i alla fall spela the Sims. Så får vi se hur mycket klockan blir!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Maja

Hej!

Jag har en tävling på bloggen nu - Veckans Blogg!

Alla har chans och vinna! Läs mer och anmäl dig här: http://mysweetpony.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-1.html

2011-01-04 @ 21:14:29
URL: http://mysweetpony.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0