Ingen ridning idag.

Det blev ingen ridning. Jag fick en påminnelse om att jag hade ett möte inbokat klockan 3. Dessutom var det bara en minusgrad när jag kom upp till stallet, och eftersom Mårten inte har snösulor på sina skor ännu är det ingen idé att försöka rida ut då han bara kommer få styltor och halka. Jag längtar GRYMT till våren och sommaren!

Mötet vi hade var i alla fall angående ett träningsprojekt jag och några tjejer till i mitt stall ska ha i vår. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag är ingen träningsperson men jag hoppas jag kommer klara det här. Det skulle vara jättekul.
PUBLICERAT 2011-01-02 | 18:05:04 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev ingen ridning. Jag fick en påminnelse om att jag hade ett möte inbokat klockan 3. Dessutom var det bara en minusgrad när jag kom upp till stallet, och eftersom Mårten inte har snösulor på sina skor ännu är det ingen idé att försöka rida ut då han bara kommer få styltor och halka. Jag längtar GRYMT till våren och sommaren!

Mötet vi hade var i alla fall angående ett träningsprojekt jag och några tjejer till i mitt stall ska ha i vår. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag är ingen träningsperson men jag hoppas jag kommer klara det här. Det skulle vara jättekul.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0