Dressyrträning

Om ca en halvtimme ska jag åka upp till stallet för att mocka, rykta, rida och gosa med min häst. Det blir lite dressyr idag, mycket uppmjukande och sidförande hjälper tror jag. Han har blivit så jäkla stel min hästapålle, så jag måste försöka mjuka upp honom igen. Vet inte varför han har blivit så jäkla stel heller, provade att rida på ett annat sätt än vad jag gjorde innan men det visade sig ju att det inte funkade alls. Antar att han trivdes bäst med hur det var från början. Äh, vi får väl se. Det blir nog bra till slut.

Lägger in en bild från vår höleverans när vi jobbade som fasen i söndags!


PUBLICERAT 2011-01-21 | 12:22:38 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om ca en halvtimme ska jag åka upp till stallet för att mocka, rykta, rida och gosa med min häst. Det blir lite dressyr idag, mycket uppmjukande och sidförande hjälper tror jag. Han har blivit så jäkla stel min hästapålle, så jag måste försöka mjuka upp honom igen. Vet inte varför han har blivit så jäkla stel heller, provade att rida på ett annat sätt än vad jag gjorde innan men det visade sig ju att det inte funkade alls. Antar att han trivdes bäst med hur det var från början. Äh, vi får väl se. Det blir nog bra till slut.

Lägger in en bild från vår höleverans när vi jobbade som fasen i söndags!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0