Dagens ridpass + film

Idag hoppade jag lite med Mårten. Han fick en ny hagkompis igår, och idag har de troligen busat och lekt i hagen, så Mårten vart mycket lugnare än vad han brukar vara. Han var lugn och villig ända från början och allt kändes så himla enkelt. Hoppade i vilket fall som helst bara ett hinder, men både jag och Mårten hade problem med avståndspunkten idag så jag filmade aldrig något hopp, för det såg nog bara förjävligt ut faktiskt.

Men jag red en del markarbete innan, och han var som sagt väldigt lugn och fin! Det är också vad filmen visar. Sista klippet är när jag travar av honom, och då ber jag inte om speciellt mycket.

 

Snälla, klaga icke på min ridning! Jag är ingen toppryttare, verkligen inte och behöver inte höra om alla mina fel...

PUBLICERAT 2011-01-02 | 00:27:58 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag hoppade jag lite med Mårten. Han fick en ny hagkompis igår, och idag har de troligen busat och lekt i hagen, så Mårten vart mycket lugnare än vad han brukar vara. Han var lugn och villig ända från början och allt kändes så himla enkelt. Hoppade i vilket fall som helst bara ett hinder, men både jag och Mårten hade problem med avståndspunkten idag så jag filmade aldrig något hopp, för det såg nog bara förjävligt ut faktiskt.

Men jag red en del markarbete innan, och han var som sagt väldigt lugn och fin! Det är också vad filmen visar. Sista klippet är när jag travar av honom, och då ber jag inte om speciellt mycket.

 

Snälla, klaga icke på min ridning! Jag är ingen toppryttare, verkligen inte och behöver inte höra om alla mina fel...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Markinga

Perfect work!

2012-06-28 @ 08:44:17
URL: http://markinga.blogoom.com





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0